10.09.08
02:20
«А»:
МІЙ УРОК
Мій урок цікавий, чи не дуже?
Хочу я навчити дітей чому?
Сказанеє слово моє слушне?
Всю віддала душу я йому?
Хочу я, щоб діти стали думать
І вживать хорошії слова.
Дивувалися новим прекрасним силам,
І розумна була голова.
Хай величність розуму і волі
Радість творчості та істини політ
Відкрива нові простори долі,
Мрії ваші починають зліт.
Пізнання життя таке прекрасне:
Це процес цікавий і живий,
Наче в день приходить сонце ясне,
Або місяць світить золотий.
Він у вас пробуджує цікавість
І незгасимий інтерес,
І політ високий мрії навіть,
Бо творить бажаний дух воскрес.
Творчості ручай потік сьогодні,
Підійди, візьми – це все твоє.
Хай вам допоможуть сили водні,
І бажання знань в набат заб’є.
Сподіватись хочеться на краще,
Результати бачить чимскоріше,
І розумні очі бачить Ваші,
Бо у світ широкий ти зориш.
Інтелектуальний труд – прекрасний.
Викликає душу з небуття,
Вчитись заставляє думку Вашу,
Бо за лінь відчули каяття.
Власна праця – успіху початок.
Без активного труда нема життя.
Без уваги не зварити кашу,
Не довести справу до пуття.
На уроці ми даємо факти,
Їх потрібно аналізувати.
Істини народження є знак той,
Що дитина все захоче знать.
Хочу я відкрити щось новеньке.
Несподіване приходить кожен час.
І оце нове буде гарненьким,
Щось візьме із нього кожен з нас.
Джерело цікавості у тому,
Що знання потрібні для життя,
Бо, коли захоче, навіть втому
Забуває десь моє дитя.
Факти, явища життя, їх знає розум.
Впевненість породжують вони.
Ми з дітьми багато зробить зможем,
І розумні сняться навіть сни.
В глибині дитини є потреба:
Відчувать себе відкривачем.
Є потреба, значить є дилема:
Вибір між життям і пустим днем.
10.09.08
05:35
«А»: ПІСНЯ №26
КОЛИСКОВА
Засинай, моє дитя кохане.
Небокрай покинув світ бажаний,
Зірочки на небі посміхнулись
І тебе до мене потягнули.
Не дивись, що ніч приходить темна.
Посміхнись, за тебе буду певна.
Місяць знову заспіває пісню,
Що любов дарує серце втішне.
Закривай скоріше оченята,
Бо пора давно вже тобі спати,
Як заснеш, мене візьми з собою:
Колисай пісенькою простою.
10.09.08
15:00
«А»: Ударникам лопаты и цапки – с любовью!
Хотите перессорить всех детей?
Заставьте их немножко поработать!
Лопату дайте, цапку без затей,
И сразу станет видно: человек ты?!
Высоцкий нам когда-то предлагал:
Того, кто под сомненьем, - надо в горы…
Зачем же так далёко? Идеал
Услышишь ты в работе очень скоро…
Живём в селе. Идея тут проста:
Коль из села – к работе ты привычен.
У нас же не субботник – красота!
Раздолье слов и поучений, без кавычек!
«Куда иди…», «Чего бери…», «Какого Г…»,
«Лопатой ты копай, а цапкой – цапай!»
«Да ты иди сейчас скорее в Ж…»
«Когтями от меня скорее драпай…»
Как много слов узнали мы сейчас,
Что труд почётен, честен, солидарен!
Но то, что уши скручивает в нас,
Нам говорит, что мир ленивый и печален.
Фамилий надо много: не пишу.
И этим я уже сейчас грешу.
Мне легче написать о тех, кто в счёт,
Жаль, что они сейчас наперечёт!
Единственное, что могу сказать:
Чем старше класс, тем «СУПЕР-ПЕРЛОВ» больше.
Да!!! Старшие должны побольше знать???
Зачем нам речь? Чтоб были осторожней!!!
10.09.08
22:55
***
Роди себе дитя и воспитай:
Ругайся, развлекайся, обуздай!
Родил сначала, а потом подумал:
Как больно бьется острый дома угол!
***
Развлечения мои, как комары на даче:
Кровь не выпили твою, получил ты сдачу.
Что осталось, то твоё. Радуйся, не бойся:
Ты укушен сотню раз, значит – успокойся!
***
В доме – тишина, чего-то не хватает.
Я допустила ляп, ты мне в ответ грубишь.
Прекрасно жизнь идёт: мы дружно попинались.
А вечер наш сейчас –и ты, наверно, спишь!
***
Начинались споры, переходят в ссоры.
Сварили мы интригу, кульминацию, финал…
Мне было интересно: ты друг или повеса?
Сидишь внутри меня давно, - ты знаешь это сам.